13.09.2010

BERİL ENDA-1- BERAT



Kızımın adına uzun arayışlardan sonra karar verdik çok şükür. BERİL ENDA. Bayramda 1 hafta tatili  iyi değerlendirdim ve kızıma oyun halısı süslü yastık ve arkadaşımın bebeği  küçük BERAT içinde yastık, nevresim takımı ve emzirme önlüğü diktim. Çok çalıştım ben bu tatilde çok ama değdi hepsinide çok beğendim. Bakın bakalım sizde beğenecek misiniz? 



bu oyun halım etrafını su taşlarıyla geçtim altına kırmızı poları iki kat yapıp diktim
kalın olsun yattığında üşümesin.

keçeden yaptığım oyuncakları oyun halısının üzerine dikicem babası ince lastik bulabilirse
ince lastik bulamazsak sabitlemicem Oyun halısını serip üzerine serpiştiricem rahat rahat oynasın.
Bu da küçük hanımın minderi. Babası bayıldı buna ben oynayacağım ona vermem dedi. Hele bir doğsun ikiniz bir oynarsınız diye ikna ettim :) 
Bu da Arkadaşımın doğacak bebeği Berat  için minder olacak içini dolduramadım çünkü konya'ya göndereceğim.  Birde bunu kare yapacaktım ama nasıl olduğunu anlayamadığım bir şekilde  oval oldu benim de hoşuma gitti dokunmadım.
Buda diğer minderi küçük beyimizin. Ona bir nevresim takımı, emzirme önlüğü de diktim ama ilikleri açılmadığı için bekletiyorum bitsin yayınlayacağım inşAllah. (minderin altındaki gri şey benim başörtüm çekecek yer bulamadım :) )

11 yorum:

  1. her biri çok cici olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel olmuş,ama ben özellikle oyun halısına bayıldım.Ne güzel akıl etmişsin kendin yapmayı,hamarat hatun seni :))

    YanıtlaSil
  3. Çook tatlı olmuşlar. Bir torunum olursa yapacaklarım gitgide çoğalıyor sayenizde:)))

    YanıtlaSil
  4. keçe oyuncaklar nefis eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine emeğine sağlık hepsi çok güzel ve sevimli olmuş o güzel ellerine emeğine sağlık.

    Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere SEVGİYLE KALIN...

    YanıtlaSil
  6. HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SAYENİZDE ŞEVKİM ARTIYOR.

    YanıtlaSil
  7. Her biri birbirinden güzel şeyler dikmişsin. Eline sağlık. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin de, küçük hanım oynasın bunlarla:)
    Bu arada ramazanda İkea'dan sallanan sandalye aldın mı? Pat diye nereden çıktı bu soru dersen, İkea'ya gitmiş gezerken, bir çift, sallanan koltuklara bakıyordu. Hanım hamileydi ve ben senin resmine benzettim:) Eğer sensen, yanına gelmediğime üzüleceğim... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Canım benim valla döktürmüşsün hepsi birbirinden güzel olmuş. E senin elinden çıkarda kötü olurmu hiç :) Bebeğinin isminide çok beğendim. Allah hayırlısıyla kucağına almak nasip etsin. Çook öptüm.

    YanıtlaSil
  9. insan sevdiği şeyi yapınca yorulmuyor dimi:)
    ellerine sağlık, ne zamandır görüşemiyor isimler bulunmuş, hazırlıklar tam gaz gidiyor maşallah:) Allah sağlıkla kavuştursun

    YanıtlaSil
  10. şekerim sen bir harikasıınnnn....

    YanıtlaSil
  11. öncelikle (doğum yaptınız mı bilmiyorum) allah kurtarsın. inşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim. inşallah güzel günlerde ve sağlıkla kullanır cicilerini... bana da beklerim. bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails