15.03.2010

PEMBEDÜŞBAHÇESİ HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ HEDİYELERİ

Sevgili pembedüşbahçesi bloğunun iki güzel kurucusunun başlattığı etkinliğe bende katılmıştım. Hediyeleri hazırlamakta biraz geciktim. Bugün kargoya vereceğim. Yarın elinde olur inşallah.
Bu cici çantanın kumaşını rengini çok beğenmiştim alırken. İlk çantam bu kumaştan. Daha epey bir kumaşım var kendime de bir çanta dikmek istiyorum. Astarıda uyumlu oldu bence. Vakit kıtlığından fermuar dikemedim mıknatıslı çıtçıt yaptım.

Bu da bozuk para cüzdanı yoyo'dan yaptım. Yoyoların birleşme yerlerine ponpon diktim
Keçe broş.
Şaşkın bakışlı yıldız anahtarlık.
Umarım  hediyenin sahibi beğenir.

5 yorum:

  1. daha ne olsun, ellerine sağlık;)

    YanıtlaSil
  2. sağol canımcım. umarım beğenir alan kişi.

    YanıtlaSil
  3. ooo çok ta güzellermiş ..ben bu etkinliğe katılmamıştım ..çok üzgünüm ..

    YanıtlaSil
  4. canım benim ellerine sağlık.. renk ve desenler çok uyumlu...

    sahibi de güle güle kullansın....

    YanıtlaSil
  5. Saniye'ciğim, teşekkür için çoooooooooook geciktim biliyorum. Armağanlarıma bayıldım :) Ellerin dert görmesin. Sanki beni tanıyor gibi yapmışsın seçimlerini. Çanta bu yaz favorim. Pembe ve mor en çok sevdiğim renkler. Başka ne isterdim ki. Hele keçe anahtarlık ve broş çok şirin. Keçe ürünleri çok beğeniyordum ama almamıştım hiç. İznin olursa armağanlarını bloğumda da yayınlamak istiyorum. Sağlıcakla kal canım.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails