28.12.2009

ONDAN BUNDAN


Bu kalemlik su dalgasını modelini öğrenme çabalarım sonucu ortaya çıkmıştır. Modeli yaparken bir yandan da kolamı  hüpletiyordum :))) Kola bittiğinde elimdeki örgüyü de becerebildiğim için çığlık atıyodum. oley oley oley yaptım sonunda. Ve kola şişesini kestim örgününde iki yanını birleştirdim ve kalemlik yaptım  hemen işyerine getirdim ve kullanmaya başladım bile.

buda elimde sürünen son işti  bitirdim  çok şükür.  çok basit yapımı ve çok da şık duruyor. Modeli etsy'de gördüm ama kenar çitleklerini canım annem gösterdi bire bir aynısı değil o yüzden. Ama ben bu halini çok sevdim. Bütün kalan işlerimi bitirdim ve bugünden sonra nisan ayında doğacak olan Ayaz bey için çalışmalara başlayacağım inşAllah.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails