11.12.2009

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM


14 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun canım sevdiklerinle nice uzun mutlu yıllar diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim hep birlikte inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Nice sağlıklı mutlu yaşlar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. yeni yaşın hayırlı olsun;) nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  5. Nice yaşlara inşallah!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. doğum günün kutlu olsuuun.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Nice yıllara sevdiklerinle sağlıkla mutlulukla inşAllah!

    YanıtlaSil
  8. Gecmi$ dogum günün kutlu olsun! Biraz gec kaldim gerci ama olsun ben yinede kutlamak istiyorum.;) Nice yillara!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Geç oldu biraz ama en azından sene bitmeden kutlayabiliyorum :) Nice nice niceeee mutlu yıllara :) SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  10. nice güzel sağlıklı mutlu huzurlu güzel ömürlere
    inşallah (C:C)

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim hepinize güzel yorumlarınız için. iyi ki varsınız

    YanıtlaSil
  12. canım benim.. ben bu yayını kaçırdım... :((
    bir hafta gecikmeli olarak nice yıllarrr desem kabul olurmu acabaa?

    :NİCE YILLAR:

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. bloğuma gelen ilk yorumsun..çok teşekkürler.aslında çok işlerim var ama yorum falan olmayınca sanki hevesim kaçmıştı yayınlamaya..ama sağolun iyi geldiniz....örneği foto çekip anlatacağım...bir de cahilim.com adresinde dikiş kalıpları ve hazır giyim ölçüleri var...yenilerde buldum..bakarsanız yararlanacağınız.çok şeyler var..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails