10.10.2012

GÜZEL KIZIMIZ DOĞDU VE ALT AÇMA

Bugün küçük hanım aramıza katıldı yaklaşık 7 hafta erken doğdu ama sağlığı şimdilik yerinde çok şükür. Umarım böyle devam eder ve benim kızımın çektiği sıkıntıları çekmez. Küçük Hanım 2 kg dünyaya geldi o kadar minik ki aldığımız herşey bol geliyor yavruma. İnşallah en kısa zamanda tulumlarının içini doldurur.


 Bu da küçük hanımın alt açması. Kendisi nıvea çantasının içinden çıktı altı kalın muşamba ama üst dokusu hoşuma gitmedi bende ablamın elinden aldım hemen ver ben onu değiştiririm diye. o da çok mutlu oldu tabii ki. Kumaşın üstüne uygun ölçülerde kumaş kestim ve üzerini kuşlarla süsledim. Kuşların hepsi de kızıma baksın diye en üst kısma da kızımızın adını işledim. Nasıl olmuş.

 
En sonda koyu renk olan biyesini söktüm yeni biye diktim yıkadım ve ütüledim. Küçük hanımın kullanımına hazır oldu.



                                                         Zeynebim bebeğim iyi ki doğdu...

                             Bu da kuşumuzun yakın görüntüsü..Pek kuşa benzemiyorlar kuşla tavuk arası birşeyler ama çok sevimliler değil mi?............

3 yorum:

  1. ayyy ne kadar güzel..
    biraz erkenci aceleci bebek ama olsun..benim zeynepte tam tersi gelmek istemedi 1 hafta geç geldi
    hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyütün:)

    YanıtlaSil
  2. hiç sormayın hanımefendi biraz daha dursa annesinin karnında çok güzel olacaktı ama durmadı. amin amin

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun, güle güle büyütün. Hiç merak etmeyin , böyle erken doğan bebekler daha çabuk gelişirler ve yaşıtlarını geçerler genellikle. Canı tez bir kız olacak :))
    Örtü de çok şirin olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails