22.05.2012

                               BEBEĞİM 18 AYLIK OLDU ÇOK ŞÜKÜR..
               18 Ay oldu evime güneş doğalı. onunla harika günler geçiriyorum. Bazen yorucu olsa da onunla vakit geçirmek süperrr. bloğumdan uzun süredir uzaktaydım ama artık buralardayım benim de pc'im vart artık yaşasın...
                           Kafasında onun için ördüğüm atkı takılı. ilginç şeyleri anne ve kız seviyoruz..
bebeğim yaa çok uykusu vardı herhalde yemek yerken mama sandalyesinde uyuya kalmıştı.

Bu aralar şifondan başörtü yapıyorum kendime bir ara onları da çeker eklerim inşallah. 50 kuruşa 1 tl'ye başörtü sahibi oluyorum. Zevkli de bir iş benim için. Evde oturmak gerçekten çok sıkıcı oluyor bazen. Epey yaptığım işler var, hepsini yavaş yavaş paylaşacağım.

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails