25.01.2010

GEÇ KALMIŞ DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ



İstanbul karlar altında iki gündür evde hapisiz dün evin yakınında ki mağazalara gittik eşimle birlikte dolaşalım hava alalım diye.Benim gümüş takıntım var almasamda bakmadan edemem. Dün vitrine yapışmış şekilde takılara bakarken bu takımı gördüm çok beğendim  ama almamak için direniyorum daha doğrusu naz yapıyorum. Eşimin ısrarlarına dayanamayarak geç kalmış doğum günü hediyesi olarak aldık bu takımı Yüzük biraz büyük geliyor ama ilk fırsatta küçültürücem.Tabi küçülmesini beklerken takmamak olmazdı bende arkasına bant sartım. 

8 yorum:

  1. waaaw,ben de bir gümüşsever olarak bayılırım markazit takılara;) güle güle kullan hediyeni canım;) nice doğumgünü ve hediyelerine:D

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım. inşallah bir sonraki doğum günü hediyem bu kadar geç kalmaz

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş güle güle mutlu mutlu kullan sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim nasıl mutluyum dünden beri anlatamam sibel ablacım. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan bitanemm.. güzel günlerde gülerek...

    YanıtlaSil
  6. Çok şıkmış bayıldım.. güle güle kullan.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails