12.11.2009

İKİNCİ MİMİM...

Canım arkadaşım baharım beni mimlemiş
Bende işi gücü bıraktım severek cevapladım..


1) BLOĞUNA NEDEN BU İSMİ VERDİN?
çocukluğumdan beri ismimle dalga geçilir dakika diye ve  oyüzden hiç sevmem ismimi ama blog açmaya karar verince aklıma bir anda geldi ve yazdım bende.


2) BLOĞU YAZARKEN ATTIĞIM STAR TİRİBİM.


Ben yazılarımı sadece birşeyler ürettiğim ve çok canım sıkkınken yazıyorum



3)EN SON ALDIĞIN GARİP ŞEY


Minyatür plastik kap



4) ŞEKER GİBİ OLDUĞUN ANLAR


Genelde güler yüzlü biriyimdir ama ruhum hep asabidir nasıl oluyor bende bilmiyorum çok çabuk sinirlenirim.
Şeker gibi olmam içinde babamın yanında olmam yeterlidir.


5) ARKADAŞIM SORMAYIN DEDİĞİNİZ ŞEY
Aslında soru sorulmasından  rahatsız olmam ama daha önce cevapladığım bir sorunun ikinci kez sorulmasına acayip sinir olurum.
Örneğin daha önce nereli olduğumu soran biri ikinci kez aynı soruyu soruyorsa delirdiğim andır.



6) AYNAYA BAKINCA GÖRDÜĞÜM


Hayatı boyunca bambaşka yerlerde olma isteğiyle yanıp tutuşan  ve bir gün mutlaka olacağına inanan umut dolu gözler çok mu romantik oldu nee:=))


7) KENDİNİ OKUTAN BLOGLAR

O anki ruh durumuma bağlı.Her telden çalarım ben:)



8) BU BLOG SAHİBESİ NERELERDE GÖRÜNÜR


Eğer üzgünse Kabataş sahilde bir bankta görülür. Yoksa da evinde yada işindedir. Çok fazla gezmem.


Bende biyaşımadahagirdim banuca mimliyorum tabii görüp yazmak isteyen herkeste yazabilir.

4 yorum:

  1. canım cevaplamana sevindim :) ayrıca ne güzel oturabilecek bir deniz kenarın var kıymetini biiiiiiiiiiiiiiiiil

    YanıtlaSil
  2. ist beni bağlayan tek şeydir deniz. o olmadan olmaz gibi gelir.. zevkle cevapladım canım

    YanıtlaSil
  3. aa mimlenmişim:) biliyosun işyerindeki pc yavaş olduğu için çoğu zaman geceleri gezebiliyorum blogları, ancak gördüm mimi;) en kısa zamanda cevaplamaya çalışırım..
    bir de mimi okurken şeyi düşündüm "acaba 2. kez nereli olduğunu sormuş muydum :S " inşallah sorup seni kızdırmamışımdır:D

    YanıtlaSil
  4. Bloguma yaptığın ziyaret teşekkür ederim.
    Hayırlı geceler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails