19.10.2009

Can sıkılınca




 Buda benim uydurma şalım, Can sıkıntısından tv karşısında otururken başladım. Birde baktım 1 haftada bitmiş. Bugün sabah 06,50 de kapıdan çıktığımda eşimle yağmur yağıyo diye geri eve döndük ayakkabılar değişti şemsiye ve şal alındı ve kış ayı bizim için bugün başlamış oldu.Hoş biz evde hala yazı yaşıyoruz evlerin ısı yalıtımı olduğu için oldukça sıcak ama Başakşehir ist en yüksek yerlerinin başında geldiği için dışarı  çıkınca donuyoruz.. ama ben her haliyle başakşehiri çok seviyorum.
 Yapılışı sanırım üçlü trabzan diyorsunuz. o kadar işte. üzerindeki çiçek görünümlü şeyleri sonradan ekledim  motif aparatıyla yaptım ve iğne ile diktim.

8 yorum:

  1. demekki neymiiş can sıkıntısı çok kötü birşey değilmiiş:D
    bizim evler tam tersi buzzz gibi ısınmak için dıraşı çıkıyorum düşün artık:))) bu arada blogun görüntüsü değişmiş, manzaraya baktıkça da üşüyorum:D

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan saniyeciğim çok hoş olmuş işede yaramış bak :))

    YanıtlaSil
  3. Denize aşığım ben Görmeden yaşayamam. Ya o kadar soğuk mu sizin evleriniz Reyhan.Hemen değiştireyim istersen canım resmi sen yeter ki ısın:)))

    YanıtlaSil
  4. baharcım çok teşekkür ederim. Rengi güzel ya ondan bu kadar güzel durdu bence. Birde kolinin bantları çıkmasaymış resme. Resimleri işyerinde çekiyorum demiştim ya. Evde cep le çektiğim için renkler kötü çıkıyo burası aydınlık o yüzden daha net oluyor.

    YanıtlaSil
  5. kızım şaka yaptım hemen kaldırmış resmi:)
    bu arada enişteye bir mesaj verelim, yakın zamanda sana hediye almak isterse fotoğraf makinesi güzel olur :D ;)

    YanıtlaSil
  6. ah ah başının etini yiyorum ama nafile almıyor.. hemen geri koyuyorum ben ciddi ye almıştımm :))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş,sıcacık tutar...Bunun üç boyutlusuda var benim blogumda ilgilenirsen beklerim canım...

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim. ilgilenmezmiyim çok denedim üç boyutlu yu ama bir türlü beceremedim. İnsanın öğreteni de olmayınca yapmak bayağ zor oluyor

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails